Polski Związek Piłki Haxballowej PZPH
Limit czasowy: 6 minut
Limit goli: None
Boisko: Big
Tryb gry: różnie, najczęściej 4vs4
Dogrywka: zależy od sędziego, max 2 minuty
Gramy na spalone, faule, karne i wolne*. Nie ma autów ani rzutów rożnych. O faulu czy spalonym decyduje sędzia. Ma on prawo nie uznawać bramki oraz przyznawać kartki. Może się zdarzyć, że w grze będzie kilku sędziów, lecz zawsze jeden musi być tym głównym, a reszta tylko mu doradza.
*spalony-jeżeli jest spalony, zaczynamy grę od momentu w którym był piłkarz (ten który spalił ) lub sędzia przyznaje przywilej korzyści ; faul-zaczynamy z miejsca w którym był faul, albo sędzia dyktuje karny ; karny-bramkarz stoi na linii swojej bramki i nie może z niej wyjść (w przeciwnym razie jest upomnienie dla niego lub żółta kartka i powtórzenie karnego), a strzelający idąc z piłką z połowy boiska ma 10 sekund by oddać 1 strzał ; wolny-zaczynamy grę od miejsca w którym był faul, a przeciwnicy muszą zachować dystans do wykonującego wolny
Offline